Sidor

fredag 31 december 2010

Mitt Favoritminne...





Detta är verkligen inte enkelt, att komma på ett minne som är "bäst" under dessa 26år jag har levat...nä det går inte. Inte ett som är bäst utan i topplistan kan man säga =) Det kommer inte handla om min kära kära älskling, som jag har otroligt många fina minnen med. Eller barnen grus som jag också har otroligt fina minnen av utan en annan pojke som jag lärde känna sommaren 2001 tror jag att det var...





Det är sommarlov och när jag kommer ner utsövd och klarvaken har min kära storebror kommit. (Han bodde nästan permanent hos sin flickvän vid den här tiden men kom hem emellanåt för att bråka med sina syskon =) ) På byrån i hallen låg där en film som han kommit med. "Harry Potter" hrm? Den där kända trollkarlen som alla snackar om kan inte vara så j*vla bra som de säger...men jag kanske ska ge det ett försök att se filmen i alla fall; Harry Potter och de vises sten. '





Efter filmen går jag till bokhyllan tar fram boken och börjar läsa....efter ca tre veckor har jag läst alla de tre böckerna vi hade hemma...och ni vet hur det blev sen!


Harry Potter...älskade harry potter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar