Sidor

onsdag 29 december 2010

Sista sekund


Nu när vi närmar oss slutet av året kollade jag upp årets nyårslöften...och till min förvåning satte jag inte upp några löften inför 2010. Märkligt känns det men anledningen var som även hände nu, att jag kollar upp de försent och då har man ju ingen användning för löften när man ändå inte håller fast vid de i heller. Det enda var att jag skulle träna mer och äta mindre onyttigt. Jag kan säga att jag har gjort tappra försök i båda. Dock har det inte hållt i längre utsträckning. Jag tränade ganska mycket i våras men sedan blev jag opererad och vågade inte ut och springa som tidigare. Sedan tog jag tag i det igen efter semestern men som sagt har snön försämrat mina chanser. Dock promenerar jag varje dag till och från jobbet. Kan inte det räknas som motion?
Äta mer nyttigt - haha, kan inte säga mer än så!
Blir alltså inga löften detta året heller....
Det gångna året då?

Gjorde du något som du aldrig gjort tidigare? Hrm
Höll du några av dina nyårslöften? Nej för jag hade inga
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, ganska många av mina gamla vänner från skoltiden, samt har jag blivit låtsasmoster (Alexanders syster har fått barn)
Dog någon som stog dig väldigt nära? Nej tack o lov!
Vilka länder besökte du? Detta året har det blivit Kreta
Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? Ny lägenhet och mer pengar =)
Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? Bland annat 31 Juli då Linda och Johan gifte sig och den 9 december då lilla Yrsa kom till världen mitt i natten
Vad var din största framgång 2010? Att jag äntligen är opererad
Största misstaget? Känns inte som om jag har gjort några större misstag detta året...inte vad jag minns i alla fall
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit förkyld och har till och med haft feber vid ett tillfälle under året så jag har fått vara hemma från jobb - CHOCK!
Bästa köpet? Hrm, Lite nya kläder, matta och utemöbler.
Vad spenderade du mest pengar på? Nja kanske Kreta-resan och stockkholmsturen
Gjorde någon dig riktigt glad? Alexander, och lilla Yrsa
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 20010? Shakiras waka waka
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? vet inte, har nog varit ganska glad tror jag.
Vad önskar du att du gjort mer? Hunnit med mera
Vad önskar du att gjort mindre? sluta överanalysera saker
Favorittidning? har ingen
Favorit program på TV? greys anatomy
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2010? Nej, jag hatar inte människor.
Bästa boken du läst i år? Lyckan, kärleken och meningen med livet
Största musikaliska upptäckten? Hrm ingen
Något du önskade dig och fick? Ja, matta till vardagsrummet =)
Något du önskade dig men inte fick? Finns massor men det bli fler år, bland annat nytt boende =)
Årets bästa film? Harry potter och dödsrelikerna del 1
Vad gjorde du på din födelsedag? Jobba halva dagen och åt på god restuarang
Finns det någoting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Man kan alltid önska sig mera men det känns ju hagalet
Vad fick dig att må bra? Alexanderoch mina vänner
Kommer du att ha några nyårslöften i år? Nej
Vad har du lärt dig under det här året? Massor

Ha ett underbart 2011!!


Bilden ovan kommer från min och tjejernas härliga stockholmstur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar