Sidor

måndag 13 december 2010

Det här hade jag på mig idag





Tänkte först fotografera mig men insåg att jag e ju ändå helt svartklädd nästan så det kändes inte lönt =)

Jag har svarta leggings och ovanpå svarta träningsbyxor.

Svarta strumpor och lilarandiga raggsockar.

Svart linne och ovanpå en rosa Championtröja.

Glitter och i håret dagen till ära!






Känner mig just nu väldigt lycklig! Vet inte riktigt varför, kanske är det julen som har påverkat mig?

Helgen har varit riktigt super duper trevlig! Jag, Elin och Anna har haft storbak hemma hos mig och det blev massor med Lussebullar, knäck, chokladkola, pepparkaka och mozartkulor! Underbart gott!

I Söndags försökte jag ta mig ut till hembyn för att leka med min lilla underbara gudson - skulle åka med tåget till Burlöv Center för att sedan åka med mamma hem till henne. Det var kaos på stationen i och med citytunnelns införande så det blev att mamma körde in och hämtade mig på stationen.

Jag och grabben gjorde goda pepparkakor och lekte med våra gamla leksaker och åt pizza samt tittade på Turtlesfilmen så att jag kunde lära mig ordentligt vad alla hette, hade för redskap och vad de onda hette. MYCKET VIKTIGT!

När jag väl kom till malmö igen fick jag och alex äntligen träffa den lilla flickan som kom till världen för ett par dagar sedan! Hon var så söt! Sötare barn kan man leta efter =)

Idag har vi haft lucia på jobbet, det gick riktigt bra och nu ikväll har jag tvättat så man slipper göra det senare i veckan. Är inte klar med alla paketer än, får se när man ska hinna med allting. Men men det e ju många dagar kvar =) 8 arbetsdagar kvar innan julafton!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar