Sidor

tisdag 28 december 2010

Här var det jul här i vårt hus!

Då var julen över för detta året...och snart är hela året slut...inte många dagar kvar!

Julen blev inte helt som planerat. Vi kom inte iväg till min mamma på lillejulafton på grund av snöovädret som drog in över hela skåne. På julafton tvekade vi fortfarande för att ta oss iväg men chansade till slut, väl förberedda med bogserlina, varma kläder etc.
Vi kom fram! Inga problem och julen firades i vanlig ordning med mycket god mat och härliga julklappar. Detta året hade vi ju årets nykomling med oss! Lilla snuttan är helt underbart söt och gjorde inte mycket väsen av sig och gjorde hon det var det många famnar att komma till =) Var julens stjärna!
Dock slutade julen aprupt med att jag fick världens huvudvärk och när inte två tabletter hjälpte gick jag och la mig klockan 22.00 Missade julgodiset....typiskt...
Jag fick däremot en del paket! Vilket jag blev väldigt glad för!

Juldagen var i inne hos min mamma och tog en fika i och med att vi inte kom på lillejulafton. Fick fin fina koppar av henne i julklapp (även fast vi inte skulle byta julklappar....)

Nu har jag jobbat i två dagar. Varit lite barn och mycket personal. skönt! Nu ska jag vara ledig ett tag så det blir mycket mys och härligt nyårsfirande förhoppningsvis! Får väl ta och lägga upp mina nyårslöften sen, och kolla in vilka jag hade för detta året - haha - det kommer man alltid på i sista sekund verkar det som!

1 kommentar:

  1. hihi... verkligen sista sekund du!

    Jag vet bara en som hållt nyårslöfte detta året... Annika har inte drukit läsk på hela året. det är ändå helt galet bra!
    Jag funderar på om hon ska vara min inspiration till 2011.... humn....

    SvaraRadera