Sidor

tisdag 28 december 2010

Det här hade jag på mig idag och mina drömmar!

Eftersom jag har varit ganska dålig på att uppdatera bloggen på senaste tiden så slår jag ihop två av dagarna för att komma ifatt lite grann i alla fall.

Som vanligt är jag inte helt förtjust i dessa "vad jag hade på mig idag". Men men, jag har fastnat i leggingsträsket just nu. Har på mig svart leggings med lång rosa polo. Döhärlig! Älskar vintern då man kan gå i tjocka varma kläder. Men att även leggings funkar, super duper! (Blir ju thermobrallor på om man ska vara ute längre stunder...)

Mina drömmar då?
Jag har många drömmar i mitt liv några har jag redan uppnått, vissa kommer inte att inträffa och andra hoppas jag sannerligen inträffar men där ödets makter också står på spel. Hoppet är dock det sista som lämnar en så så länge jag har hoppet kvar hoppas jag på att mina drömmar slår in. Det är inte de märkvärdigaste drömmarna heller, fler än jag drömmer och upplever detta varje dag. Men någon gång är det väl min tur hoppas jag på. Den närmsta och viktigaste drömmen just nu är nytt boende. Vill inte bo kvar i denna dyra och blåsiga del av staden längre. Så jag hoppas verkligen att det inträffar snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar