Sidor

torsdag 23 december 2010

God Jul i stugan!

Sitter på jobbet. Sista timmarna innan det är riktig jul för min del. Ganska lugn dag idag gissar jag på med att det är 4 barn på jobbet sammanlagt idag om alla de fyra kommer rättaresagt! Kanske kan sluta tidigare än beräknat?

Sedan får vi se om man kan komma någonstans i detta vädret idag. Var ganska jobbigt att gå till jobbet. Mycket snö! Men det var så lugnt och skönt, knappt några bilar eller cyklister på vägarna. Bara lilla jag och ett par andra som var ute och försökte ta sig fram i snömassorna. Så borde det alltid vara =) Eller nja kanske inte...

Man känner sig lite som ett barn igen när man är spänd av förväntan över vad man kommer få i julklapp och träffa alla nära och kära. Blev lite besviken över att min lillebror ska jobba hela julen men det är ju ingenting man kan göra något åt tyvärr! Det kommer dock vara väldigt roligt att hålla lilla minstingen igen. Har träffat henne två gånger nu men förra gången hade jag varit lite förkyld innan i veckan och ville inte smitta ner henne så jag fick bara titta på söta barnet! Men nu imorgon tänkte jag hålla henne igen, om nu inget oförutsägbart inträffar innan dess!

1 kommentar: