Sidor

söndag 2 januari 2011

Min favoritfödelsedag!


Det är väldigt svårt att säga vilken som är bäst, alla ens födelesdagar har genom åren varit bra med undantag från ett par stycken som var mindre bra. De minns man dessutom bättre konstigt nog...

I alla fall ett av mina bästa var när jag fyllde 20år och dagen började med att jag åt lunch med mamma, mormor och sebastian. På kalaset sedan så fick jag många fina paketer och det uppskattades väldigt mycket. Och inte nog med det fick jag en födelsedagsmiddag på gården (då jag jobbade där) och blev firad av hela den familjen samt ett engelskt par och 3 stycken hästskötare! Det hade jag inte räknat med! Det tål sägas att födelsedagen året innan slutade med att mer än hälften av min familj glömde bort att jag fyllde år, ett hemskt minne!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar