Sidor

onsdag 1 februari 2012

Tid för vaccination....

Idag blir det Melvins första vaccination, jag har byggt upp min styrka att klara av detta....klarade inte av det på neonatal när de skulle kolla om melvin hade gulsot...men i och för sig då var klockan halv tre på natten å man var dödstrött å allting var rätt jobbigt....

Gilmore Girls är nu för länge sedan avklarade och jag måste varit lite besatt... =) Nu har man inte tid och tiitta på tv hela dagarna utan här är det mycket att stå i. Efter att inte ha kunnat göra någonting på ett halvår är jag minsann igång nu! Klädkammaren, köket, toan och hallen är klara, nu är det vardagsrummet å hobbyrummet kvar!

Dopet är bokat nu också, och inbjudningar skickade. Bestämde oss för att endast vara säkten och då blir vi runt 30 personer. I vår lägenhet! Blir spännande!

              Jag och Melvin i magen, hemma på permis! (vem är blekast i världen?)

2 kommentarer:

  1. Melvin... Jag tror Melvin är blekast!;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja vi står nog vid mållinjen båda två...fast jag var där först! ;-)

    SvaraRadera