Sidor

lördag 4 februari 2012

Nytt inlägg igen!?

Märks det tydligt att jag är en periodare? Många inlägg ibland och inga alls emellanåt...vet inte hur jag ska göra för att få bukt på mig själv...vi får väl se hur vi löser det! Just nu blir det en del inlägg i alla fall!

Fick träffat kära Albana igår! Det var riktigt kul! Lilla tösen (Albanas dotter) hade blivit så stor och lika söt fortfarande! Under dagen kom jag fram till att jag minsann måste lära mig att åka rulltrappa med vagnen...jag har inte vågat det hittentills men är man stadsbo så borde man kunna det...så det blir till att öva lite på det nu den närmsta månaden.... =)

Jag har även blivit vuxen! Japp! Igår hände det....jag skapade ett gmail konto! Inte Hotmail Å det bästa är att jag slipper skämmas för denna adressen! Förra skaffades vid 16 års ålder och därmed lite väl gammal....Lite pinsamt har det varit med att skriva adressen till olika institutioner....kan ju tro att man fastnat i den åldern eller något! Nä nu har vi en riktig goding. förnamn.efternamn@gmail.com

2 kommentarer:

  1. hihi, härligt! bra med en riktig mailadress om man ska söka jobb o så! haha....

    O du.... det är så himla trevligt att du skriver lite.... min nya grej är att lägga noll minuter på Facebook och istället uppdatera bloggen... de som läser där är ändå de som jag vill ska veta nått om mitt liv... haha... fjantigt, men sant.

    SvaraRadera
  2. Kan hålla med dig! Så nu får vi se hur länge jag klarar av detta =) Ska minsann bli duktig bloggerska! =)

    SvaraRadera