Sidor

tisdag 21 februari 2012

Helgens roliga och stressen inför dopet...

I helgen har det hänt massa skoj - vi har varit på Melvins första utlandstripp! Till Danmark för att köpa öl och vin! haha! Blir roligt att skriva det i hans bok...

På kvällen hade vi myskväll och i söndes var vi på brunch med Alex kollega och hans sambo - trevligt och gott, man blir nästan för mätt på sånt men otroligt gott är det. Jag gillar främst pannkakorna och sånt sött och som tur var hade de det på Café Ceder där vi var =). Melvin blev kallad för den "lille generalen" just för att det nu är han som bestämmer vår vardag...och det stämmer ju!

På eftermiddagen kom Melvins farmor och farfar på besök, de har inte träffat Melvin på länge - sjukdomar har hägrat, men nu blev det äntligen av. Melvin blev nog glad för all uppmärksamhet!

Igår var jag och Melvin på Mobilia för att träffa Caroline och Elise. Elise växer också som det knakar och sitter numera i hög matstol! Stora tjejen! Melvin nöjde sig med knät i alla fall. Var kul att gå runt där, är ju inte där så ofta och tog en runda till Jysk som ligger i närheten. När jag betala började jag prata med kassörskan som tyckte att Melvin verkade vara en stor kille, och blev ännu mer imponerad när jag sa att han var för tidigt född. Kanske tur att han kom när han kom och att det blev snitt. Annars kanske det hade varit en 5kg klump! =)

Nu börjar stressen komma inför dopet...men ska egentligen inte behöva stressa upp mig, har mycket hjälp att få av andra och mycket är fixat redan men man blir ju sån i alla fall....

1 kommentar:

  1. Men tös. relax!
    Gilmore Girls hinns inte med :(
    Börjar jag så vet jag ju att jag vill se alla avsnitt... och det är fullständigt omöjligt... jag sparar det till sommaren! Om det blir en varm sommar ska jag spendera den i soffan inomhus! ;)

    SvaraRadera