Sidor

onsdag 15 februari 2012

Ojdå! Nu har tiden sprungit iväg igen...

Jag får ta och rabbla upp vad som har hänt sen sist:

I lördags kom mitt kära gudbarn hit! Vi gick lite på stan sedan åt vi Mc D mat och gjorde våfflor! riktigt mysigt var det =)

I söndes var det meningen att vi skulle till Melvins farmor och farar, men farfar blev dålig så vi åkte hem till mormor en sväng.

I måndags träffa vi söta Helene på bibblan och Melvin fick massor av fina leksaker som hennes son haft - han kan inte riktigt leka med de än men den dagen kommer!
Därefter var det BVC store killen bara växer och växer, men det är vi alla glada för!
Sedan gick vi på stan en runda, Hittade nya sjalar till mig, himla bra om man inte har någon amningstopp på sig. Ett par nya solglasögon - mina gick sönder förra året, sedan strumpbyxor till dopet och ny "plånbok" till Alex i alla hjärtans dags present. Superbra!

Igår hade vi tråkig tvättid på fm och sedan for vi till Jenny och lille Felix och fika. På väg dit ringer blomsterbudet och undrar när jag är hemma, så  när jag väl kom hem var det en lååång väntan  tills blommorna kom...vem kan det vara ifrån...hrm?
Jo det var från Alex...jag hade visst ingen hemlig beundrare men tur är väl det för den hade fått kämpa förgäves...för ingen kan slå Alex =) Älskar min goa familj =)

(första bilden är min bukett och nalle från Alex, andra bilden är min och Alex present från Alex föräldrar, sista bilden är Melvins vykort från mormor och present + vykort från farmor och farfar)


1 kommentar: