Sidor

fredag 10 februari 2012

Besök på vårt gamla hem på kvinnokliniken!

Igår tog vi oss iväg till Kvinnokliniken, mitt och Melvins gamla hem kan man säga! Det känns helt underbart att komma dit, alla blir glada av att vi kommer och hälsar på. Felix, Filippa och Jenny var också med och besökte avdelningen. Sedan gick jag själv upp på mottagningen där en del av personalen jobbade för dagen, bland annat de som hjälpte mig när Melvin ville komma ut till världen. Tog stunden i akt och fick en bild på de två som jag tänkte skulle vara i Melvins bok.
Fick även höra lite tråkiga nyheter som både jag och Jenny ska agera emot! Ibland blir man lite ledsen av alla sparkrav som finns! Jag har verkligen inget att klaga på under tiden jag låg på sjukhuset och skulle skänka massa pengar ifall jag hade några! Många styrkekramar till alla som jobbar inom vården!

1 kommentar: