Sidor

tisdag 16 november 2010

Typisk tisdag - tvättdag

Då var det en helt vanlig tisdag igen. Tvättdag. Tråkigt men ändå bättre än att ta halva lördagen eller söndagen till det. Så resonerar vi i alla fall...

Börjar få ont i halsen, inte bra. Vill inte bli sjuk nu när det är mycket roliga saker på gång. Weekendresorna närmar sig med stormsteg. Först till Göteborg med älsklingen och sedan till Stockholm med vännerna. Lär bli en del julklappar inköpta förhoppningsvis! =)

Såhär på hösten är det nu tid för utvecklingssamtal på jobbet. Har haft hälften av samtalen nu, dock är det lika många kvar som de jag har haft....

Vill vara ledig två dagar i jul, jag hoppas att jag får de godkända. Hade varit skönt att i alla fall ha fem dagars ledighet i rad. Man måste ju hinna vila upp sig lite innan nästa termin! Tyvärr är nästa jul lika tråkig med hela 4 arbetsdagar i mellandagarna...BLÄ!

3 kommentarer:

  1. Blä så trist! dumma dumma julhelgen!

    SvaraRadera
  2. haha, klart du ska köra igenom listan du med!
    Jag har snott den så jag kan verkligen inte ta nån kredd! ;)

    SvaraRadera