Sidor

tisdag 18 december 2012

Julstämning...

Nu närmar det sig med stormsteg och jag konstaterar att den där julstämningen börjar komma igång. Granen är klädd, julklappar inhandlade så nu är det lite matinhandling, paketinslagning, städning och lite julgodisbak sedan kan man fira julafton!

Idag är det tvätt, och vi har varit på Mobilia och kollat läget. Främst för att handla dukar på Jysk. Märks verkligen att det närmar sig jul! Massor med folk var där och jag fick till och med se min gamla chef på avstånd! Hon är pensionär nu men hon var en bra förstachef att ha.

Funderar på hur jag ska göra med mitt hår. Det där med att färga det kom av sig lite i och med att jag funderar att om när vi gifter oss vill jag nog vara blond, fast samtidigt är det ju lite smått löjligt med tanke på att jag verkligen inte är blond längre i min naturliga hårfärg. Den är så mycket mörkare nu och rätt så trist...så vi får väl se...Sedan får vi ju också se när det blir bröllop...

Nu är det läge att fortsätta med fixet här hemma!

Nedräkning:
Idag är det 20 dagar tills jag börjar jobba!
6 dagar tills julafton...

Ha det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar