Sidor

torsdag 27 december 2012

Julen över och nyår väntar!

Nu är julfirandet över för detta året! Stackars Melvin var sjuk hela julhelgen. Han är fortfarande inte helt kry men på bättringsvägen i alla fall. Det blev god mat, trevligt sällskap och alla verkade nöjda med sina paket! Så då får man konstatera att julen var lyckad ändå!

Nu väntar nyår, inte många dagar kvar och sedan är det inte så många dagar kvar innan jag börjar jobba och min kära fästman får ta över ruljansen på hemmaplan! Det känns helt okej att komma tillbaka. Kommer kännas som att börja jobba på nytt och lär vara helt slut i rutan när jag kommer hem på kvällen. Det är ju faktiskt över 1½ år sedan jag jobbade sist! (sjukskrivning och mammaledighet).

Lite nyårslöften tänkte jag faktiskt ha till nästa år, håller på att klura på ett par ;-) Vi får se hur det slutar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar