Sidor

onsdag 28 november 2012

Hjälpreda till ettåring!

Hur ska man kunna städa med en ettåring? Jag försöker få ordning här hemma men det slutar med att Melvin drar fram i något annat skåp istället. Och när han sover försöker man vara lite tyst i alla fall och då är man helt slut efter hur han har hållt på och härja att man lägger sig i soffan och slumrar själv. Men idag känns det som att det är dags att städa, få upp adventsstakar med mera. Våra stackars cd-ställ fick komma in i sovrummet i alla fall, de har fått stå ut med mycket av Melvin att nu tyckte jag så synd om de så att de får vila upp sig därinne. Sedan försöker jag komma på en lösning med vart vi ska ha kistan med leksaker. Verkar inte helt poppis att leka med den. Kanske är den för hög? Vad ska man då ha i den? I och för sig så har jag köpt den med mina födelsedagspengar så den kan ju användas till annat...
Vaddå I-lands problem!

Nu har Melvin ätit god pannkaka till lunch och jag hoppas att han vill sova en stund nu så jag kan få fundera lite!

Förresten är byrån klar! Den blev inte super super fin men duger ett tag i alla fall. Sedan blir det en tur till Ikea när Melvin är lite större. Bild kommer när jag har hittat min mobiltelefon! Har ingen aning om vart den ligger någonstans! Men någonstans i huset vet jag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar