Sidor

söndag 25 november 2012

Måleriverkstaden fortsätter!

Nu har jag bara ett lager kvar innan jag kan bedöma om byrån blev bra nog till att få hedersplats i lillprinsens rum. Blir den underkänd blir det en tur till soptippen och sedan en tur till ikea för att hitta en annan lösning! Så håll tummarna att den får ett G så kan turen till Ikea vänta tills plånboken känns lite tyngre och Melvin likaså!

Helgen har spenderats barnfri! En inbokad spelning och 40 års fest stod på schemat för Alexander och en tjejmiddag för mig så då fick guldklimpen kvalitetstid med mormor! På middagen var där en söt liten 5 månaders bebis med och jag drogs tillbaka till den tid Melvin var så liten och kände att Gud så skönt att den tiden är förbi! Med amning i någon annans sovrum större delen av kvällen med en orolig bebis som absolut inte tänker somna... Nu har jag istället en vild ettåring som inte är stilla, men som tar sin välling och sover i alla fall en liten stund innan han protesterar mot den trånga vagnen efter en- två timmar ;-) Frågan är hur det blir om ett halvår!?

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar