Sidor

tisdag 11 september 2012

Gnälligt barn - gnällig mamma

Idag var det meningen att jag och Melvin skulle till Leos lekland med Caroline och Elise men sedan kom smarta jag på att det går ju inte alls! Det är ju tvättdag idag! Tråkigt nog, så istället har jag en lite gnällig pojke som nu förhoppningsvis somnar i sin säng och en lite gnällig jag som inte orkar göra så mycket och att göra listan bara växer och växer....!

Förra veckan var ganska tråkig förutom ett par stycken ljuspunkter! Främst att lilla Emma kom med sina föräldrar på överraskningsbesök! Så kul! Lilla tösen är för söt och Melvin undra vad det var för en docka som jag höll i famnen...

Sedan var det möhippa/svensexa för ett par i hembyn, det gick lungt till med smyckestillverkning och middag. Gott!! Inte nog med det hade man barnvakt hela kvällen och natten =) Tack mormor!

Söndagskvällen spenderades med Melvins kusin och familj. Pizza, prat och tv. Härligt!

Ljuspunkter som Melvin har kommit med är att han nu mer och mer ställer sig upp på benen, vilka långa armar en sådan liten pojke kan ha! Gäller minsann att vara snabb som blixten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar