Sidor

tisdag 24 juli 2012

Ringen hämtad!

Nu är ringarna hämtade! Är så nöjd med ringen =)

Igår blev det mysig fika med Anna, dock glömde jag bort att hämta linsvätskan som jag verkligen behöver....så det kanske blir ett ärende som måste fixas idag? Skulle gjort det efter jag lämnat ringarna men latheten tog över! ;-)

Förra veckan var det fullt upp! Först hade vi mysig dag med Jenny och Patrik P, med grillning och pajbak (heter det så?). Kom fram till att nästa gång vi ses är nog Pyret ute och då ska det minsann mysas med bebis =)

Sedan var det årliga Sjöbo marknad! Massor med timmar promenerades det upp och ner i gångar för att titta på samma skit om och om igen...med små guldkorn emellanåt =) Blev en ny plånbok, 30 st vykort för min del. Lillprinsen hade lyx - fick kofta, mössa, och t-shirt av mormor och tröja+byxa set av farmor och farfar.

När marknaden var slut var det dags för släktens årliga grillfest, mycket gott och trevligt att träffa alla. Fick till och med träffa storebrorsans tjej som var med. Härligt =)

Efter allt detta var vi slut i både kropp och knopp och gjorde inte ett dugg i Söndags! För min och Melvins del...stackars Alex fick ta och ha repdag med sitt band men jag tror att han bara tyckte det var kul =)

bilder kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar