Sidor

torsdag 26 juli 2012

Projekt...

Just nu sitter jag och väntar på att lilleman ska vakna. Jag har själv hunnit med en tupplur faktiskt! Inte varje dag det händer! Men inatt skrek plutten igen, ont i munnen - j*kla tänder! Men efter tips från hans kära gudmor om att ta lite alvedon där tänderna är på väg så lugna han ner sig en del igen och somna i min famn. Det hela tog kanske 1 timme varav han var lugn i 15 min ungefär. Inte kul med ett barn som bara skriker no matter what! Förstår hur hjälplösa de föräldrar är som har kolikbarn...Nu hoppas jag i alla fall att vi slipper en skriknatt till. Så himla typiskt att det skulle vara nu när min kära har ryckt in och jobbat....aja.

Ett projekt jag har gjort idag är i alla fall att flytta ut hyllan från garderoben till sovrummet, och fixat lite mer i klädkammaren (som aldrig blir som jag vill ha den...konstigt!?) Nu ser det inte lika tomt ut i sovrummet och jag har inte behövt handla något nytt alls...även fast det kliade rätt mycket i mina fingrar! Men jag får vänta tills ullared - som närmar sig med stormsteg! Woho!

Idag har jag smörjt in mig med solkräm... dock hade vi bara spf 15 hemma....kanske ska köpa lite sånt i Ullared med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar