Sidor

söndag 8 juli 2012

Projekt: Källaren

Idag tänkte jag försöka dra igång projekt källare. Värsta röran där nere som jag gärna vill få i ordning. Där är säkert hur mycket skit som helst som hade kunnat slängas men där jag tycker att det vore ju synd...
Tror jag har ett 10 tals 1000bitars pussel som väntar att bli lagda...när då? Nu är man småbarnsförälder och att ens ha tid att göra något för sig själv är ganska svårt - hur ska man då hinna lägga pussel? Vill någon ha pussel får ni säga till...de är köpta på loppis så garanti för att alla bitar är med finns inte men det brukar bli bra i alla fall =)
Ens gamla skolgrejor ska också finnas där nere, de får ligga kvar. Jag har en gammal tv-bänk som hade kunnat säljas om någon vill ha den, får kanske lägga ut den på blocket! Julgrejorna får ju också vara kvar...snart är det ju Jul igen (Ångest!).

Får uppdatera hur det går senare...just nu är det kaffe som gäller! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar