Sidor

tisdag 10 juli 2012

Fixartagen!

Nu har jag fått sovmorgon två dagar i rad! Helt underbart...sovit till klockan 10 och älsklingen har gått upp med lilleman vid 7.45. Tänkte igenom när jag sov så länge senast, om man inte räknar med när Melvin var liten och man amma hela natten stup i kvarten - då sov jag ju ändå inte så bra, och kom fram till att det var nog ett år sedan. Typ sista gången var vid den 4 augusti förra året. Och då var man uppe och kissa minst en gång varje natt. Sedan när man låg på sjukan fick man minsann bli väckt runt 08 varje dag för att äta frukost, prover etc som skulle tas innan ronden m.m. Vilket liv! Blev ju inlagd den 5 augusti förra året då det kom en vattenpöl på golvet kl 5:45..jaja!

Nu är källaren nästan klar! Min kära sambo och hans snälla vän/kollega tog och hyrde ett släp och slängde den gamla sängen och massa andra prylar som jag inte ville ha längre! Jätteskönt! De som bodde här innan var för lata och lämna kvar en styrketräningsbänk, gammal tvättmaskin och bordsskiva bara för att slippa slänga det själv och skyllde på att det inte var deras...men f*n inte vårt i heller...men men nu är det slängt! SÅ nu kan jag fylla källaren med ännu mera! Kom fram till när jag kolla igenom hela källaren att mer än hälften av prylarna där nere är mina och som jag absolut inte kan slänga...Prylgalen?

Under det finfina vädret i söndags tog vi en tur till bokskogen och promenera. Sedan förr andan på och vi åkte och handla en liten grill så att vi kunde ta och gå ner i parken och grilla - mysigt!
Igår var vi hos min pappa och åt god thaimat var proppmätt ett bra tag! =)

Nä nu får jag se till att börja fixa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar