Sidor

lördag 17 mars 2012

Lite bilder och sydrömmar

Nu så! Nu har bilderna kommit till datorn! Riktigt bra tycker jag! Lägger ut några stycken!

I veckan har jag mestadels tagit det ganska lugnt. Vi har haft besök av Caroline och lilla Elise, sedan har jag hälsat på prenatal, när jag ändå gick där förbi och sedan har det varit fika med föräldragruppen. Förra helgen hade vi gäster på lördagen och på söndagen fira vi min mamma som fyllde år. Denna helgen blir det fika med bästaste Jenny och Patrik P och sedan vet jag faktiskt inte mer...får se vad som dyker upp helt enkelt!

Jag har funderat på om jag ska skaffa mig en hobby, funderar allvarligt på att börja sy, hoppas bara inte det blir som alla andra gånger jag får för mig saker att göra...att jag bara lägger ner det efter ett litet tag...Skulle vara kul att sy barnkläder tänkte jag. Problem ett är ju att jag inte har någon symaskin - men eventuellt kanske man kan låna mammas. Problem två är att hitta mönster, tyger och annat material man behöver, det lär kosta. Probelm nummer tre är tid...lär ju få göra detta när Melvin sover...när jag egentligen själv vill sova...hrm! Fast det hade varit kul...Kanske ska testa i alla fall...är ju aldrig fel med det....svåra val man har i livet!


Första bilden är från dopet, andra bilden är Melvins första skor som nu börjar bli för små....mycket använde de blev! Tredje bilden är doptårtan!



1 kommentar:

  1. hihi.... så fin tårta!!

    Men du, mönster hittar du ju på Internet! ;) Det är ändå ganska billigt!!! hihi....
    O så finns ju alltid stoff&Stil i rimligt bussavstånd ifrån er!

    SvaraRadera