Sidor

tisdag 20 mars 2012

Dålig natt...

Jag är verkligen inte kräsen med att få sova hela nätter men inatt/imorse var det riktigt drygt. Lille prinsen ville upp vid klockan 8 och hade under natten vaknat 01.00, 04.00, 05.30, 06.30, 07.30...lite för mycket...speciellt när man protesterar mot spjälsängen när han fått mat... =( Kanske bara är en fas...vi får se!

Kollade min deklaration innan idag...får i alla fall mer pengar tillbaka än vanligt! Härligt nu när man inte är speciellt rik (det blir man inte av att gå hemma! å speciellt inte när man har legat inlagd i 3 månader innan å varit sjukskriven i 5 månader....bara så att ni vet!).

Mina syplaner fortsätter...har varit på panduro hobby och handlat lite, har unnat mig själv....bara för att jag inte har tålamod att vänta tills jag kommer till stoff och stil. Ja, Jenny jag planerar en trip dit =), bussen går hela vägen dit och hem - dock känns det som en heldagsutflykt och funderar på om jag ska fråga min mamma om vi kan köra dit när vi har planer till ikea med. Två flugor i en smäll! Om jag orkar vänta tills dess...

Idag blir det en mysdag hemma känns det som. Kostar inget att vara hemma...Och här hade behövts ta ett tag med dammsugaren, vattna blommor, små plock hit och dit...

Träffade förresten Alexandra igår! Riktigt nice som hon brukar säga =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar