Sidor

fredag 9 mars 2012

Jobb jobb jobb

Börjar med att skriva...nä jag har inte fått in bilderna från dopet i datorn. Blir kvällens projekt för Alex =)

I tisdags var jag och hälsade på Sandra med sina söta små tvillingar (de tar de snart igen, de är ju minsann egentligen större än Melvin men egentligen mindre än Melvin beroende på hur man räknar =) Räknar man med när de föddes är de äldre...men om vi räknar när både Melvin skulle komma å töserna skulle komma så är Melvin äldre...knasigt!) Vi hade det mycket trevligt och bussen var lätt att ta så det kan man ju göra fler gånger =)

I onsdags fick jag ett ryck. Nää nu måste jag nog gå å hälsa på mitt jobb. Förra gången jag var där var jag typ utanför en liten stund. Vågade inte gå in med lilleman i alla smittornas paradis. Men nu blev det av. Packade vagnen med böcker som jag lånat och promenerade dit. Köpte kaka på vägen med för jag vet vilka gottisar som finns där (dock en person mindre nu när jag är föräldraledig). Det var härligt att träffa allihopa, de hade fått riktigt fina vagnar och hade gjort det bra på avdelningarna. Innan jag stack packade jag vagnen fylld med grejor från mitt skåp. Tänkte att nån annan kan ju låna det när jag är borta, och ibland kan det ju vara bra att ha sin hårfön hemma och inte på jobbet....

I torsdags var det fika med föräldragruppen, dock kom ingen så jag stack därifrån, men en av mammorna ringde efter en halvtimme så det blev en fika med henne i alla fall. Kul! Kollade på slutrean i de flesta affärer men handlade ingenting! Tyckte jag var duktigt av mig...

Helgen kommer vara rätt så fullbokad. Inser att jag kanske ska städa lite idag när vi ska ha gäster imorgon...hrm! usch och fy....

2 kommentarer:

  1. Åh! Ja, tvillingarna växer så det knakar.... :)
    O Melvin också! :)
    O min jä-la mage... gud vad jag INTE trivs nu! :( Det blir bättre väl?

    SvaraRadera
  2. Ja de var underbart söta tillsamman :-D får ses snart igen massa kramar<3

    SvaraRadera