Sidor

tisdag 27 december 2011

Förberedelse inför 2012

Som förra året kommer det inte bli några nyårslöften, hålls ändå aldrig. Jag hoppas i alla fall på ett lugnare 2012 och att njuta av min mammaledighet =)
Det gångna året då?

 
Gjorde du något som du aldrig gjort tidigare? Ja, jag var gravid, gjorde kejsarsnitt, låg på sjukhus och åkte ambulans. 
Höll du några av dina nyårslöften? Nej för jag hade inga
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, My och Henrik, Malena, Sandra och Kristofer, Jenny K och Patrik, Caroline och Rasmus, Cajsa och Linus, Martin och Malena, Siri och Hanna.
Dog någon som stog dig väldigt nära? Nej tack o lov!
Vilka länder besökte du? Inga
Är det något du saknar 2011 som du vill ha 2012? Är väldigt nöjd med vad jag fått detta år!
Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? 31 maj då jag trodde jag fått missfall, 5 aug när vi åkte in med vattenavgången, 14 aug blev tillbakaflyttad till malmö från lund, 15 okt S och K får sina töser till världen, 25 okt kommer vår lille prins!, 5 nov kommer J.K o P pojke, 22nov blir vi utskrivna från neo! 
Vad var din största framgång 2011? Att bli gravid och att allt gått bra till slut,  
Största misstaget? ser inga misstag
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, jag har haft en komplicerad graviditet, blödningar och vattenavgång och legat inlagd pga vattenavgången.
Bästa köpet? Bugaboo vagnen och Brio spjälsängen
Vad spenderade du mest pengar på? Sjukhusvistelsen
Gjorde någon dig riktigt glad? Melvin, Alexander och lilla Yrsa
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Somewhere over the rainbow, Idol 2011
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? vet inte, har nog varit mer spänd...
Vad önskar du att du gjort mer? Hunnit med mera
Vad önskar du att gjort mindre? stressat i början av åretFavorittidning? har ingen
Favorit program på TV? Idol 2011, Holby city
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2011? Nej, jag hatar inte människor.
Bästa boken du läst i år? Harry Potter...jag hade ju tid att läsa om lite böcker...men tog man chansen...nej 
Största musikaliska upptäckten? Hrm ingen
Något du önskade dig och fick? Ja, ett underbart mirakelbarn! och ny lägenhet =)
Något du önskade dig men inte fick? Ja, dock inte lika viktiga
Årets bästa film? Harry potter och dödsrelikerna de 2
Vad gjorde du på din födelsedag? Låg på sjukhuset men fick permis över natten för första å sista gången, personalen sjöng för mig på morgonen och på kvällen firades den med middag med familjen hemma i lägenheten.
Finns det någoting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej
Vad fick dig att må bra? Alexanderoch mina vänner, nya som gamla och familjen.
Kommer du att ha några nyårslöften i år? Nej
Vad har du lärt dig under det här året? Massor!


Ha ett underbart 2012!!

1 kommentar: