Sidor

måndag 3 oktober 2011

Jobbig tid

Jag har velat fram och tillbaka om jag ska skriva om detta eller inte på min blogg därför har jag bestämt mig för att göra bloggen privat så att inte alla i cyberspace kan ta del av detta, typ. Men det är ju min blogg och här ska jag ju skriva om saker som är bra och saker som är mindre bra. Och detta kan man säga är en mindre bra tid i mitt liv.

Jag ligger just nu inlagd på sjukhuset i Malmö med prematur vattenavgång sedan v 22+2. Nu har jag kommit till 30+5 vilket är otroligt bra. De kallar mig och min rumskamrat för mirakelmammorna! Vårt lilla pyre kommer troligtvis att komma för tidigt, och absolut inte efter 40+0, vilket gör att all oro kring att föda på julafton inte längre finns! (Tänka sig vad man kan oroa sig för...löjligt små saker!). Men varje dag räknas och är ett steg i rätt riktning.

Jag har alltså legat inlagd i 8veckor och 3dagar varav 5 av dessa veckor spenderades på sjukhuset i Lund och jag lääääängtar så tills jag kommer hem helt! Njut av era goda familjemiddagar- sjukhusmat är ingen höjdare!

Skriver mer senare. Nu har ni fått lite mer information i alla fall...

Kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Nämen, lilla vännen. Hoppas bebisen vill stanna kvar så länge som möjligt i magen!!!
    Förstår att det är tråkigt att vara på sjukhuset. Tänker på dig och hoppas att allt ska gå bra!!

    Kram!

    SvaraRadera