Sidor

lördag 15 oktober 2011

Födelsedagsfirande

Att ett helt år har gått sedan jag fyllde år sist! Och så mycket som har hänt! Helt otroligt! Hoppas faktiskt på att det inte händer så mycket nästa år...Har hänt lite för mycket detta året!

I Torsdags, på min födelsedag vaknade jag av att tre stycken av personalen sjöng för mig med den fina silverbrickan och flaggan ( som man brukar få på BB för att fira sin lilles ankomst) med smörgåsar och ett glas juice. Sånt uppvaknande brukar man inte få numera så det var riktigt gulligt av dom!

Den största presenten jag fick var att jag fick permis på kvällen men även över natten! För första gången sov jag hemma i min egna säng på 10 veckor! Helt otroligt! Där hemma firades det med middag och tårta med familjen. Fick massor med fina presenter - bland annat en El-tandborste av Alex.

När jag kom tillbaka till sjukhuset (dagis?) morgonen därpå var det tid att fira igen - då hade det exakt gått tio veckor sedan jag kom in. Men nu pågår nedräkning för fullt! För varje dag som går kommer jag närmare målet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar