Sidor

söndag 31 juli 2011

Lista- Cosmo

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Lille Elias charmtrollet =)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov otroligt gott!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg i soffan med datorn i knät
Det sista du sa högt: Godnatt
Det senaste någon sa till dig: Godnatt
Vad har du druckit idag: Vatten och Actimel
Vad var det senaste du åt: Glass med bär och chokladsås, mums!
Vad var det senaste du köpte: En söt klänning till Yrsa
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkt trä, brunaktig
Vad är det för väder hos dig nu: uppehåll men molnigt
Godaste glassmaken: Ben and Jerrys Half Baked!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mardrömmar: Ibland
Trivs du med ditt jobb: Ja, oftast gör jag
Favoritklädsel: mjukisbrallor och linne
Favoritlåt just nu: Har ingen
Vad ser du om du tittar till höger: Soffa
Vad gör dig glad just nu: datorn
Vad ska du göra härnäst: äta frukost
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska bra
Favoritgodis: Salt och Surt
Kläder just nu: Nattlinne och underkläder
Sommarplaner:? Den är ju snart slut! Inget speciellt...
Hur många kuddar sover du med: 2st
Spelar du något instrument: Nej, det ska alla vara glada för!
Morgon eller nattmänniska: Morgon
Vad är viktigast för dig: Alex och mig själv (och pyret i magen såklart!)
Är du kittlig: Oerhört!
Snarkar du: Bara när jag är förkyld...
Stjärntecken: Vågen - jag väger!
Äckligaste insekten: Spindlar
Längtar du mest efter just nu: Att dagarna ska gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar