Sidor

måndag 28 september 2015

Vaccumpåsar!

Nu är snart C ett helt år gammal och jag funderar på hur jag ska förvara alla babykläder. Kanske hade jag kunnat sälja av en hel del av det men rent känslomässigt är jag inte redo för det. Jag tänker att det får stanna ett tag till i alla fall. Jag har nu köpt vaccumpåsar så att kläderna ska ta lite mindre plats än innan. Inser direkt att jag behöver fler än de 5 som jag köpte på Rusta i helgen! Jag återkommer med uppdatering om hur det blev!

Funderar även på att ta en räd till, genom hela hemmet om vad som kan behövas, behöver vi verkligen allt vi har? Känner att här är nog en hel del som kan slängas och säljas. Är lite sugen på att testa att sälja på tradera. Dock får jag nog ta en sak i taget. Först ska min stackars mobiltelefon lagas...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar