Sidor

måndag 30 april 2012

Valborg!

Tänka sig att det redan är valborg! Tiden går så himla snabbt!

Nu har jag (och Melvin klart..) hunnit med en tur till Ullared - Gekås och shoppat loss, hela trippen gick bra men man var helt slut efteråt och har konstaterat att det kommer dröja länge innan Melvin får följa med upp dit igen. Det gick bra men går ju så mycket lättare utan barn klart! Och jag tror Melvin kommer ha det mycket skönare hemma med pappa nästa gång!

Kära Jenny (P) har fyllt år så henne har vi firat med dunder och brak på hennes tjejmiddag! En jättetrevlig kväll med roliga lekar, god mat och härligt sällskap! Fick träffa de söta tvillingarna med på kuppen å de är ju så söta! Härligt att se dem när jag missa deras dop (Melvin var ju sjuk...)

Melvin har varit på hälsokontroll! Grabben är numera 6månader gammal och blev godkänd...jag undrar vad de gör ifall han inte blir godkänd...? Vi har nu börjat med gröt som han älskar, dock har det satt igång lilla magen så nu är det massor av blöjbyten som gäller...funderar om jag ska dra ner lite på det igen för och se hur han reagerar. Mycket funderingar!

Jenny K har varit här med lillsötisen Felix som växer han med! (Vilken tur!) De söta prenatalkusinerna är för söta tillsammans! Och vi förstår minsann inte att det redan har gått 6 månader sedan vi var fast på sjukan med dvd:n på och datorn bredvid och massa snack... =)


1 kommentar:

  1. Tiden bara flyger....
    Om 15veckor (sägs det) har min mage börjat krympa istället för att växa.... :(

    SvaraRadera