Sidor

fredag 13 april 2012

Tänka sig vad man kan lära sig!

Som kanske några har förstått har jag ÄNTLIGEN fattat mig på hur man mobilbloggar! Vilken fantastisk uppfinning! Jag har alltid tyckt det har varit lite jobbigt att lägga in bilder i datorn, och segar mig ofta med det...därför har det inte blivit så mycket bilder till bloggen heller. MEN! när man har en smart mobiltelefon kan man klara detta galant utan större problem! Älskar min mobil! Dock är det lite jobbigt att skriva långa inlägg men bilder blir det istället =)

Min sömnbrist märks mer och mer på mig nu känner jag. Jag är trött för jämnan och det hjälper inte att lillprinsen får för sig att sova sämre nu än vad han gjorde innan. Måste snart börja få honom till att somna utan mitt kära bröst. Kan ju underlätta - samt att jag tror han sover bättre när han är avvänjd med tanke på att han kanske då kan somna om utan att sutta...eller kanske ta nappen! Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar