Sidor

fredag 29 oktober 2010

Sommar!


Gud vad jag vill ha sommar nu! Är otroligt trött på detta gråtrista vädret med regn och åter regn. Usch och fy! Får väl försöka drömma mig bort...
Men man ska se det postivt! Nu är det äntligen fredag och jag sitter och myser i soffan. Pratat en stund med mamma och nu väntar jag bara på att klockan ska bli så mycket så att jag får lov att gå och lägga mig. Har ännu inte somnat framför tvn konstigt nog!
Frågan är egentligen varför som jag låter "någon" standard bestämma över hur dags jag ska gå och lägga mig. Ingen har den makten egentligen mer än mig själv?
Sedan känner jag att jag behöver semester snart. Förstår inte hur jag ska orka med dessa 8 veckor fram till jul och då ska jag knappast vara ledig då iheller. Att arbeta med små barn är tufft och man behöver verkligen helgen till att vila. Vi får väl se hur mycket vila jag får denna helg =)
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar