Sidor

tisdag 12 oktober 2010

Första inlägget



Såhär två timmar innan min födelsedag startar jag denna blogg. Har under många år bloggat med blogg.se men känner att jag behöver en nystart!






Jag kanske ska ta en snabbpresentation om vem jag är?


Jag arbetar som förskollärare sedan i januari två år tillbaka då jag blev klar med min lärarutbildning. Arbetar just nu på en 1-3års avdelning och trivs med mitt jobb!


Jag lever tillsammans med min underbara sambo i en mysig trea i parkernas stad - Malmö


Döpte bloggen till "Ina - Mina - Pina" just för att det är så jag kallas eller har kallats av barn.





Min blogg kommer främst handla om min vardags ditt och datt! =)

(Bilden är på de fina blommorna jag fick av min kära sambo såhär timmarna innan min födelsedag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar