Sidor

torsdag 14 oktober 2010

Mosaik

Så var denna födelsedag avklarad. Snabbt går det egentligen om man tänker efter. I och för sig så ska jag ha kalas i form av brunch på Söndag så då blir det lite firande till. Jag är självklart väldigt nöjd med gårdagen. Min käre sambo hann hem från Stockholm i tid så vi slapp stressa till restuarangen Mosaik där vi åt tapas. Nam nam!
På facebook blir man helt överöst med grattiskommentarer! Jag tycker det är jättetrevligt! Haha

Idag är det en vanlig dag. Ska öppna på jobbet idag och sedan slutar jag runt 15.30 för att se om jag orkar gå i staden lite. Där är så mycket som jag skulle behöva men så lite pengar att spendera, tyvärr!

Min synundersökning blev inställd igår. Optikern var sjuk så det blir av på tisdag istället. Funkar nog det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar