Sidor

måndag 15 oktober 2012

Då har man fyllt 25...igen!

I lördags hände det, mina två favoriter kom sjungandes och väckte mig på morgonen. Okej det var mest en som sjöng och den andra titta storögt vad som hände. Underbart!
Därefter var det kaos fram tills att gästerna till min födelsedagsbrunch kom. Sedan åts det massor och snackades en del och Melvin lekte som aldrig förr...tomkartonger är ju hur roligt som helst! Dessutom mormor, farmor, farfar, kusinen, morbröder, mostrar och faster som kan leka med en...kan inte bli annat än kul!

Nu har lugnet lagt sig och dagen har spenderats på stan för lite ärenden. Ett ärende var att skicka kort på prinsen till våra stjärnor på Kvinnokliniken. Nu är det ju snart ett år sedan Melvin föddes så jag tänkte att det var kanske dags för de att få se att de utför mirakel i alla nedskärningstider. De är guld värda!

Lite finns att göra denna trista dag som jag kanske ska ta tag i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar