Sidor

fredag 6 november 2015

Förlossningspodden!

Nu har jag fastnat igen, jag erkänner direkt! Från ingenstans fick jag för mig att lyssna på pods, Jag har insett nu hur bra det är! Herregud! En ny värld har öppnat sig! Jag menar, se på en serie/ film på tv:n är ganska svårt med en ettåring hemma som inte har den viljan. Men att lyssna samtidigt som man promenerar, diskar, lagar mat är ju hur bra som helst!

Jag har fastnat för Förlossningspodden, rent ärligt hade jag velat vara med där också. Kanske knäppt men sant. Tyvärr måste man ta sig till utanför huvudstaden då och just nu passar inte det in i det liv vi lever för tillfället. Det räcker med att en förälder är borta lite då och då.
Jag rekommenderar att lyssna på den i alla fall! Och rekommendera mig gärna för andra pods som är intressanta och roliga :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar