Sidor

torsdag 15 oktober 2015

Blocket

Gårdagen var en väldigt aktiv dag, fick ett ryck och sängen plus andra saker hamna på blocket! Hittade även en cykelkärra jag kan tänka mig att köpa men vi får se hur det går med den...
Har sålt några saker redan så själva annonserna är betalda och lite till, skönt så man inte går med minus! Denna gång använde jag mig endast av mobilen när jag la ut annonserna, sjukt smidigt med deras app! Undrar om jag kan sälja mer!?

Den största saken som hände igår var att ❤️ kom hem igen! 10 dagar har han varit borta från oss på jobbresa. Det har ju gått bra att men det känns ändå när man är själv. Det var spännande att se hur barnen reagera, Casper blev jätteglad och Melvin ville inte sluta leka med honom igårkväll. 

Det kliar i fingrarna med C:s rum... Hoppas sängen blir såld snart! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar