Sidor

lördag 12 maj 2012

Funderingar

Hur man egentligen skriver på kuvert? Jag blir lika förvirrad varje gång. Till exempel familjen Olsson, eller Familjen Bo Olsson? eller Greta och Bo Olsson? Eller Familjen Greta och Bo Olsson? Det tar ju upp hela kuvertet! Slutade med att jag skrev "Familjen Olsson" på de flesta. Kan man skriva familj även fast de inte har barn...jag tycker det...man är ju en familj i alla fall...även fast man inte är gifta i heller...men då är frågan hur man gör med efternamnen...AH! Detta med vett och etikett är inte min grej....

Detta trista väder vi har nu gör att jag sitter och dricker kaffe...måste bli lite piggare. Börjar få värk i örat/käken...funderar om det är en visdomstand....De såg ju den på röntgen hos tandläkaren förra året...Jag som tänkte att jag kanske slipper de eländiga visdomständerna...verkar ju bara vara problem med de där!

Vi har förresten passat lilla Yrsa och det gick hur bra som helst..stora tjejen lekte med lillemans ringar som blev till armband till henne....Lägger upp bild här strax på ringarna...rekommenderar faktiskt de för de är minsann roliga att ha! Köptes på Gekås =)

1 kommentar:

  1. Du måste ha samma deffiniton på ordet "strax" som min man..... :(
    haha....
    Jag är nyfiken på Gekåsringarna!!!

    SvaraRadera