Sidor

fredag 20 maj 2011

Tidig fredag!

Idag har jag slutat tidigt! Första gången på två månader som jag kunnat sluta 13 en fredag!

Förra helgen var paret Pariola här och åt middag, så vi kunde visa upp vår fin fina lägenhet! Det var hur kul som helst!

Det är ju ganska hemskt hur många butiker av Esprit som upphör...var på Triangeln idag och den ska läggas ner...och på gågatan ska den också läggas ner. Undrar hur det är med de andra butikerna, ska de lägga ner den på Hansa också? Hoppas inte för då är här ju ingen E i city...HUr ska Elin och Anna klara sig? =)
Jag fyndade i alla fall 2 tröjor, man får ju ta och passa på =)

Nä nu kanske jag ska börja med maten

1 kommentar:

  1. O vilken kanonlägenhet ni har dessutom! ;)
    Du, jag skulle inte heller överleva utan Esprit!

    SvaraRadera