Sidor

torsdag 17 mars 2011

Kräksjukan!

Trevliga trevliga kräksjukan har ankommit till jobbet. Mysigt. Halv barngrupp - och halv personalstyrka. Jag har dock ännu inte drabbats av den och förhoppningsvis slipper jag den helt och hållet. Fattar det inte men jag har ganska bra immunförsvar, men nu ska jag nog inte säga för mycket =). Tyvärr blir det ju så när personal sjuk att någon måste jobba över - igår blev det jag som fick stänga ännu en dag denna vecka. Ska stänga imorgon igen. Tar aldrig slut!
Detta med sjukdomar sliter verkligen på en. När personalen blir överbelastad blir de i sin tur sjuka...ond cirkel. Därför är det bra att ha bra vikarier till hands =)

Har mycket att tänka på just nu dock så har jag precis tagit ett avslappnande bad så alla bekymmer kan vänta ett tag innan jag orkar oroa mig. Känner mig helt lugn och lycklig över att det är fredag imorgon =) Tänk vad ett bad kan göra!?

"Det kommer ordna sig, det gör det alltid"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar